مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 17 شهریور 1401 ساعت 09:422022-09-08سياسي

فارس من| تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد؛ از داوطلبان اصرار از سازمان سنجش انکار


داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد 1402 خواستار تعویق زمان برگزاری آزمون شدند، مسوولان سازمان سنجش اما اعلام کردند: زمان این آزمون تغییر نمی کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، براساس برنامه ریزی اعلام شده از سوی سازمان سنجش مقرر شده است آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال 1402 در روزهای 11 و 12 اسفندماه امسال برگزار شود.

برخی کاربران سامانه فارس من با ثبت پویشی در این سامانه خواستار کنکور کارشناسی ارشد مطالعه کنیم زیاد است و با توجه به شاغل بودن بیشتر داوطلبان کنکور زمان محدودی برای خواندن این حجم مطلب داریم.

وی افزود: با توجه به اینکه حداقل باید یک سال زمان بین دو آزمون باشد، گفت: سازمان سنجش باید زمان آزمون را زودتر اعلام می کرد، ما از مسوولان این سازمان خواهش می کنیم زمان برگزاری آزمون را به تعویق بیندازند.

با داوطلب دیگر آزمون کارشناسی ارشد صحبت کردیم، وی گفت: از مسوولان می خواهیم خودشان یا فرزندانشان را به جای ما تصور کنند، ما برای مطالعاتمان برنامه ریزی کردیم اما حالا برنامه هایمان به هم خورده است، چرا باید زمان کنکور زودتر از هر سال باشد؟   داوطلب دیگر کنکور کارشناسی ارشد نیز گفت: چرا مسوولان زمان برگزاری کنکور کارشناسی ارشد را زودتر به ما اعلام نکردند، باید یک سال قبل از برگزاری آزمون زمان به این صورت بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد؛ از داوطلبان اصرار از سازمان سنجش انکار

فارس من| تعویق زمان آزمون کارشناسی ارشد؛ از داوطلبان اصرار از سازمان سنجش انکار